УКР РУС
» » Учені знайшли взаємозв'язок між особливостями національної дієти і смертністю від коронавірусу
Всі новини

Учені знайшли взаємозв'язок між особливостями національної дієти і смертністю від коронавірусу

Станом на 7 вересня у світі виявлено понад 27 мільйонів випадків зараження COVID-19, майже 900 тисяч людей померли. Але чому в одних країнах рівень смертності високий, а в інших навіть при значній кількості хворих помирає набагато менше людей?

Серед кількох запропонованих пояснень було висунуто раннє та масштабне тестування населення як, наприклад, було в Німеччині. Більшість поточних дебатів щодо COVID-19 зосереджуються на відмінностях між країнами, але мало уваги приділяється регіональним відмінностям та харчуванню. Про це йдеться у статті, опублікованій у журналі Clinical and Translational Allergy.

Учені міжнародного колективу під керівництвом Жана Буську з клініки берлінського університету імені Гумбольдта дослідили показники захворюваності і смертності у країнах Європи і виявили, що серед країн Європи найбільш низький рівень летальності зафіксовано в Німеччині, Австрії, Чехії, Польщі, Словаччині та Фінляндії. Там це значення не перевищує 4%. При цьому в Німеччині найбільша кількість заражених на душу населення, ця країна активно тестує людей на COVID-19 з початку пандемії. Навпаки, найбільш високі показники летальності (від 10%) мають Бельгія, Франція, Італія і Велика Британія.

Дослідники припустили, що на летальність від COVID-19 у цих країнах можуть впливати національні особливості харчування. Вони вважають, що деякі продукти харчування, які вживаються у країнах із відносно нижчою смертністю, можуть знизити активність ферментів, що перетворюють ангіотензин, або є антиоксидантами. Серед багатьох можливих областей досліджень може бути важливим розуміння дієти та рівня ангіотензинперетворюючого ферменту-2 (ACE2) у популяціях із різною смертністю від COVID-19, оскільки дієтичні втручання можуть принести велику користь.

Таким чином, їжа впливає не на сам вірус, а на імунну систему людини. Серед таких корисних продуктів виділяють сир, квашену капусту і кисломолочні продукти. Їх у значній кількості споживають саме у тих європейських країнах, де рівень смертності нижчий, а також у Туреччині, Кореї, Тайвані та Китаї, які також вважаються країнами із низькою смертністю.

Водночас країни із середземноморською дієтою, яка визнана найкориснішою у світі, навпаки, показують найгірші показники.

Раніше американські учені виявили, що на ризик зараження COVID-19 впливає дефіцит вітаміну D в організмі.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

Джерело: 5.ua
Если вы заметили ошибку в тексте, выделите его и нажимите Ctrl+Enter
Информация
Комментировать статьи на сайте возможно только в течении {days} дней со дня публикации.
Опрос
За яку партію Ви проголосуєте, якби парламентські вибори відбулися найближчої неділі?
Співак Shumei потрапив у ДТП у Києві
Дженніфер Еністон цілувалася з бойфрендом на яхті
Леся — Нікітюк показала першу стрижку сина Оскара
Том — Холланд розповів, що наступним Людиною-павуком стане Майлз Моралес
Ghost Rider: Раян Гослінг зіграє нового героя Marvel
Мультимедіа
Білоруський КГБівець розговорився в українському полоні: цікаві факти
МІЛЬЙОННА БОТОФЕРМА ПОРОШЕНКА: як росіянин створив для «гетьмана» систему поширення фейків та зради (Відео)
Росія набирає в свою армію прихильників нацизму
Пленных в Попасной приказано убить (Перехоплення)
Російський загарбник залишив передсмертне послання рідному брату: закликає не їхати на війну в Україну