Як зазначають дослідники, вживання кофеїну вагітною матір'ю може призвести до підвищеного ризику мертвонароджених дітей, викидня, аномально низької ваги дитини при народженні, передчасних пологів, зайвої ваги та гострого лейкозу у дитячому віці.
"Поточні дані не підтверджують рекомендації, які припускають, що „помірне“ споживання кофеїну під час вагітності є безпечним. Навпаки, сукупні наукові дані підтверджують, що вагітним жінкам і жінкам, які планують вагітність, слід уникати кофеїну", – повідомляють науковці. На висновки ісландських вчених відреагували у Британській асоціації кави. Там заявили, що нове дослідження не показує прямого причинно-наслідкового зв'язку між розвитком плоду та вживанням кофеїну. Також з'явилася реакція Королівського коледжу акушерів і гінекологів у Великій Британії. На думку його представників, прийнята декількома державними організаціями громадського здоров'я норма у 200 міліграм кофеїну для вагітних жінок є оптимальною. "Ця стаття не скасовує інших доказів того, що обмежене споживання кофеїну безпечне для більшості вагітних жінок", – йдеться у повідомленні Коледжу. Нагадаємо, вчені довели, що сидяча робота корисна для здоров'я. Джерело: 5.ua
Науковці з'ясували, як кофеїн впливає на вагітність
Ісландські науковці визначили, до яких наслідків для розвитку плоду призводить вживання кофеїну вагітною матір'ю. Про це повідомляє nv.ua з посиланням на дослідження вчених з Університету Рейк'явіка. Результати дослідження показали, що не існує безпечної дози цієї речовини для вагітних жінок. "Фармакологічні ефекти кофеїну припускають потенційну загрозу для розвитку плоду від споживання цієї речовини матір'ю", – йдеться у висновках науковців. Дослідження вчені проводили шляхом спостереження за вагітними протягом останніх 12 років. Також науковці здійснювали пошук зв'язку між вживанням кофеїну та різними наслідками вагітностей.